چگونه از سایت های چینی خرید کنیم؟

خرید از سایت های چینی می تواند یک خرید مقرون به صرفه را برای شما به دنبال داشته باشد. چین به عنوان قطب اقتصاد دنیا توانسته است در چند دهه اخیر نیاز بیشتر مردم دنیا را به کالاهای اساسی تامین کند. کالاهای چینی البته برای ما همیشه نماد کالای بی کیفیت بوده است، اما چین کالاهای مرغوب بسیاری تولید می کند. شما می توانید با سر زدن به سایت های برتر چینی، لیست بلندی را از این کالاها ببینید. این کالاها در این سایت ها به فروش و مزایده گذاشته می شوند و گاها قیمتی بسیار پایین و تخفیف خورده دارند. سایت های چینی مطرحی مانند: تاو باو، جی دی، دانگ دانگ، علی اکسپرس و… عرضه کننده انواع کالاها مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی و… هستند. تا چندی پیش این سایت ها کالاهای خود را به طور مستقیم به ایران ارسال می کردند و شما می توانستید با داشتن یک مسترکارت یا کردیت کارت از این سایت ها خرید کنید. اما به دنبال تحریم های اقتصادی این سایت ها نیز ارسال مستقیم خود را به ایران متوقف کردند.

خرید مستقیم از سایت های چینی با حساب پی پل رویان پیمنت

اگر شما میتوانید با دادن آدرس یکی از دوستان و آشنایان در کشورهای همجوار از سایت های چینی خرید کنید فقط به یک کردیت کارت یا حساب پی پال نیاز دارید که برای تهیه این ها میتوانید از طریق سایت رویان پیمنت اقدام کنید. رویان پیمنت به عنوان یک صرافی آنلاین در زمانی کوتاه این موارد را برای شما تهیه خواهد کرد. اما ممکن است شما هزینه یک کردیت کارت یا حساب پی پال را متحمل شوید و از طرفی فقط برای یک خرید از سایت های چینی نیاز به یکی از این دو دارید و به نظر شما تهیه آنها برای شما مقرون به صرفه نیست. همچنین تهیه کردیت کارت

یا حساب پی پال زمان بر است درست است که رویان پیمنت در اسرع وقت تهیه این دو را به انجام می رساند اما باز هم روال تهیه این ها چند روزی طول خواهد کشید و ممکن است طی این چند روز کالای مورد نیاز شما تمام شود و یا تخفیف ها و مزایده ها به اتمام برسد در این صورت چاره چیست؟

راه حل آسان دیگری هم وجود دارد که هم سریع تر است و هم مقرون به صرفه تر. اگر شما قصد خرید از سایت های چینی را دارید باید از طریق سایت هایی که دارای کارگزاری در چین هستند اقدام کنید. یکی از این سایت ها، رویان پیمنت است که دارای کادری مجرب و کارا در مجموعه خود می باشد. برای خرید آسان و ارزان از چین کافی است وارد سایت رویان پیمنت شوید، و بعد گزینه خرید از سایت های چینی را انتخاب کنید و لینک کالای مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید. رویان پیمنت در اسرع وقت و با تعهد کامل کالایتان را به دست شما خواهد رساند و شما لذت یک خرید ارزان و راحت را تجربه خواهید کرد. رویان پیمنت میتواند خرید شما را دنبال کند و کالای مدنظر شما را با یکی از روش های پرداختی که متناسب با سایت چینی باشد برای شما بپردازد. در مرحله دوم این سایت صاحب کارگزاری در چین است و به تمام اصول و قواعد ارسال کالا از خارج از کشور آشنایی کامل دارد. پس کالای خریداری شده شما با مطمئن ترین و کم هزینه ترین روش ممکن به دست شما خواهد رسید.