حواله سوئیفت چیست؟ پیگیری ، هزینه و نرخ حواله در ایران

حواله سوئیفت یکی از راه های نقل و انتقال پول به سایر کشور هاست. این سیستم مبادلات مالی که نخستین بار در مهد حسابداری یعنی کشور بلژیک شروع به فعالیت کرد، سابقه ای چهل ساله در نقل و انتقالات مالی دارد و در طی این دوره فعالیت تا کنون هیچ گونه خطائی را مرتکب نشده است، و در این چهل سال گزارشی مبنی بر سرقت پول یا کاهش میزان آن و یا نرسیدن به مقصد داده نشده است. از این رو می توان گفت حواله سوییفت کاملا مطمئن و قابل اعتماد است. اگر قصد ارسال پول به بانک های سایر کشورها را دارید کافی است از سیستم سوییفت حواله دریافت کنید و بعد از دادن اطلاعات خود و گیرنده و همچنین دریافت کد، حواله شما بین یک تا هفت روز به بانک مورد نظر خواهد رسید. کارمزد حواله سوییفت نسبت به حواله های دیگر کمتر است و بستگی به فاصله بین دو کشور دارد، اما در این بین، حواله از سایر بانک ها عبور می کند که اصطلاحا به بانک های واسطه معروف اند و کارمزد دارند. هنگام درخواست حواله، سیستم از شما خواهد پرسید که قصد دارید کارمزد بانک های واسطه را خودتان پرداخت کنید یا گیرنده و یا هردو، و شما با انتخاب یکی از این سه گزینه، نحوه¬ی پرداخت را مشخص می کنید. در صورتی که قصد دارید کارمزد بین بانکی را گیرنده بپردازد سیستم به طور خودکار این مبلغ را از پول ارسالی کم می کند.
به طور کل می توان گفت استفاده از حواله سوییفت یک راه مطمئن و ارزان برای انتقال پول است و دردسرهایی مانند کارمزد بالا برای انتقال پول از کشوری به کشور دیگر، گیر و دار تحریم و منع ارسال، امکان برداشتن از پول و سرقت و... را ندارد. پس در واقع روشی ارزان و آسان محسوب می شود. در این روش نسبت به سایر حواله هایی که برای انتقال پول استفاده می شود زمان انتقال پول کمی بیشتر است یعنی حدود یک روز تا یک هفته پول ارسالی شما به مقصد خواهد رسید. اگر این زمان برای شما زیاد است می توانید از سایر روش های انتقال پول استفاده کنید اما بهتر است بدانید که حواله سوییفت یک روش کاملا ارزان است و کارمزد بسیار پایینی نسبت به سایر حواله ها دارد به هر حل اگر بخواهید از این حواله استفاده کنید می توانید با پرداخت کارمزد بیشتر انتقال پولتان را سریع تر انجام دهید. اصولا برای مبالغ بالا که نیازی به ارسال زود هنگام نباشد این حواله بسیار مطمئن و کارا است.

دریافت حواله سوئیفت با رویان پیمنت

ممکن است شما با دریافت حواله سوئیفت و چگونگی تهیه آن آشنایی نداشته باشید و یا در مراحل دریافت دچار مشکل شوید، در این صورت لازم است به مکانی مراجعه کنید که به این امور آشنایی داشته باشند و بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته شما رسیدگی کنند. در این مواقع مراجعه به صرافی های انلاین گزینه مناسبی است. رویان پیمنت یک صرافی انلاین است که به تمام نکات و مسائل مربوط به انتقال های مالی در سطح بین الملل آشنایی دارد. رویان پیمنت به راحتی این حواله را برای شما ارسال خواهد کرد کافیست وارد سایت رویان پیمنت شده و گزینه حواله سوییفت را انتخاب کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این خواسته شما عملی گردد.

چگونه حواله وسترن یونیون تهیه کنیم؟  در رویان پیمنت و همین الان اقدام کنید.